آموزش های پس از نزدیکی
نوشته شده توسط : sibesalamati

آموزش های پس از نزدیکی گرداوری شد

آموزش های پس از نزدیکی

 

معمولا نزدیکی با همسر یکی از بزرگترین اتفاقات در زندگی است که با استرس های زیادی همراه خواهد بود. شما نمی توانید همسر خود را مجاب کنید تا با شما نزدیکی داشته باشد ، اما می توانید با آموزش هایی او را برای این کار تشویق نمایید. برخی از آقایان بلافاصله دوست دارند تا نزدیکی را انجام دهند ، غافل از آنکه پروسه نزدیکی با همسر پروسه ی طولانی است و حداقل یک تا دو ساعت برای مراحل قبل و پس از آن نیاز به زمان دارید ، بنابراین قطعا نمی توانید در یک زمان ده دقیقه هم خود و هم همسرتان را به ارضاء برسانید.

قبل از نزدیکی بهتر است تا شرایط همسر خود را در نظر بگیرید. برخی از مواقع او دوست ندارد یا در شرایطی است که نمی تواند نزدیکی برقرار کند. ممکن است که در آستانه قاعدگی به سر ببرد و گرگرفتگی درونی و تغییر در احساسات او مانع از این کار می شود. بنابراین او را درک کنید. با حرف های عاشقانه و لمس های پی در پی و گفتن از زیبایی های همسر خود رابطه را آغاز کنید. زمانی که متوجه شدید لبخند رضایتی مبنی بر ادامه نزدیکی بر لبان همسر شما جاری شده ، زمانی ست که می توانید به آن ادامه دهید.

برقراری نزدیکی معمولا بستگی به شرایط قبل و بعد دارد. زمانی که شما از ابتدایی ترین حرکت خود توجه را سرلوحه قرار دهید و نیاز جنسی خود را رفته رفته پاسخ دهید ، قطعا همسرتان را متوجه این عشق و علاقه خواهید کرد ، اما به یاد داشته باشید که پس از برقراری نزدیکی نیز باید به این توجه ادامه دهید. صحبت در خصوص رابطه می تواند در قبل و در حین نزدیکی برای رسیدن به اوج لذت جنسی مؤثر واقع شود.

زمانی که نزدیکی شما به اتمام می رسد ، پس از آنکه انرژی از دست خود را به دست می آورید با همسر خود در خصوص نزدکی انجام شده صحبت کنید. هم مرد و هم زن باید به یک نسبت از میزان رضایت خود صحبت کنند ، اینطور نباشد که تنها سؤالات و صحبت ها یک طرفه باشد و برای فرد مقابل هیچ صحبتی باقی نماند. خانم ها باید شراط همسر خود را درک کنند ، او به دلیل ترشح منی انرژی زیادی صرف کرده و ممکن است توانایی پاسخ دادن را نداشته باشد ، بنابراین از او دلگیر نشوید. اما مردان با وجود این شرایط بهتر است تا به صحبت کردن ادامه دهند و از همسر خود بابت این رابطه و اجازه ای که داده شده کمال تشکر را به عمل آورند. با یک در آغوش گرفتن به استقبال خواب بروید و سعی کنید تا از پشت کردن به یکدیگر خودداری نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: