7 خاصیت شگفت انگیز انگور سیاه
نوشته شده توسط : sibesalamati

7 خاصیت شگفت انگیز انگور سیاه گرداوری شد

7 خاصیت شگفت انگیز انگور سیاه

انگور سیاه نسبت به انگور معمولی، طعمی شیرین‌تر دارد و آب موجود در آن از انگورهای دیگر بیشتر است. بنابراین، به یکی از محبوب‌ترین انواع انگور تبدیل شده و قیمت آن از انگورهای دیگر بیشتر است.

 

 

تسکین میگرن

انگور سیاه، خاصیت تسکین میگرن یا سردرد را دارد. بنابراین وقتی میگرن دارید، سعی کنید انگور سیاه بخورید زیرا می‌تواند سردرد ناشی از میگرن را درمان کند.

 

 

جلوگیری از سرطان

یکی از خواص انگور سیاه برای سلامتی، جلوگیری از ایجاد و رشد سلول‌های سرطانی است. یکی از سرطان‌هایی که انگور سیاه در جلوگیری از آن نقش دارد، سرطان سینه است.

 

جلوگیری از کم خونی

انگور سیاه، حاوی آهن نیز هست. آهن می‌تواند از کم خونی جلوگیری کند. علائم کم خونی، خستگی، ضعف، سرگیجه، سردرد، آسیب‌پذیری در برابر بیماری‌ها و همچنین خواب‌آلودگی هستند

 

کاهش قند خون

انگور سیاه، برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مفید است زیرا توانایی پایین آوردن قند خون را دارد. بنابراین مصرف آن برای بیماران دیابتی بسیار مفید و بی‌خطر است.

 

حفظ سلامت پوست

انگور سیاه، طیف وسیعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را داراست که برای حفظ سلامت پوست مفیدند. این انگور می‌تواند از ایجاد مشکلات مربوط به پوست مانند خشکی و زبری پوست جلوگیری کرده و سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد.

 

جلوگیری از بی‌خوابی

انگور حاوی ترکیباتی است که می‌توانند به تنظیم ساعت بیولوژیک بدن کمک کنند. مطمئنا این خاصیت می‌تواند از بی‌خوابی جلوگیری کرده و به افرادی که در خوابیدن مشکل دارند، کمک کند.

 

حفظ سلامت چشم

یکی از خواص انگور سیاه، سرشار بودن از ویتامین A است. فایده مهم ویتامین A حفظ سلامت چشم است. همچنین می‌تواند از برخی مشکلات چشمی مانند آب مروارید و نزدیک بینی نیز جلوگیری کند.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: